Více než tři stovky PR projektů, kampaní a mediálních počinů se letos utkalo ve dvacátém ročníku Českých cen za public relations LEMUR. Univerzita Palackého a UPlikace společně s jejím vývojářským týmem nakonec získala bronz v kategorii Digitální komunikace. Během galavečera v pražském divadle Nová spirála ocenění společně převzali z rukou novinářky a moderátorky Pavlíny Wolfové autor UPlikace Lukáš Novák a Ondřej Martínek, vedoucí oddělení marketingu a univerzitních akcí.
„Výsledek soutěže je pro nás obrovským úspěchem a oceněním unikátního projektu, který se snažíme už deset let neustále rozvíjet a posouvat dále. Bronzový LEMUR nás těší o to víc, že jsme za sebou nechali například Českou spořitelnu a na stupních vítězů jsme se ocitli ve skvělé společnosti Ambiente, jedné z největších marketingových agentur v Česku, či vítězného projektu AERO Vodochody,“ uvedl Ondřej Martínek. Univerzita navíc proměnila v ocenění jedinou svou přihlášku.
Během slavnostního večera bylo předáno celkem 67 ocenění ve 24 kategoriích. Nejvíce sošek LEMURa získala Slavia Praha, IKEA nebo Warhorse Studio za eventy spojené s uvedením hry Kingdom Come: Deliverance 2.
Kompletní výsledky 20. ročníku cen LEMUR jsou zde.